آموزش مجازی و حضوری رقص آذربایجانی

رقص آذربایجانی یکی از رقص های بسیار پرطرفدار و مورد علاقه در جمعیت تمامی اقلیت های ایران زمین و مردم کشور آذربایجان است. این رقص زیبا از آداب و رسوم اقوام ترک در سراسر ایران نشات گرفته و برخی حرکات بنیادی و اصولی آن، بویژه در حرکات مربوط به دست ها در زن و مرد متفاوت می باشد.

این رقص از گذشته تاکنون، تغییرات بسیار زیادی داشته و به شکل امروزی خود به سبکی نوین تر در آمده است. امروزه کلاس ها و دوره های آموزشی بسیار زیاد و متنوعی به منظور یادگیری این رقص برگزار گردیده و طرفداران زن و مرد بسیار زیادی را به خود جذب نموده است. رقص دسته جمعی در کلاس های رقص به شدت جذاب بوده و حس نشاط را در افراد القا خواهد نمود. در این میان می توانید با گروه هنرهایی آیینی اوتلار همراه شوید و از بهترین مربیان آموزش رقص آذری، آموزش رقص ترکی و دیگر انواع آموزش ها بهره مند شوید.

رقص آذربایجانی و تاریخچه آن

رقص آذربایجانی از جمله رقص های محلی بسیار زیبا و بی نظیر است که نسل به نسل در اقوام ترک چرخیده و به شکل امروزی خود در آمده است. این رقص در تمامی مراسمات مختلف به شکل انفرادی و یا گروهی برگزار گردیده و به دلیل داشتن حرکات تند و سریع احتیاج به چابکی و انرژی بسیار زیادی خواهد داشت.

امروزه ۲۹ نوع رقص آذربایجانی در میان اقوام ترک و غیر ترک موجود بوده و هریک از آن ها دارای تنوع حرکات، تاریخچه و برگزاری مراسمات می باشند. حرکات این رقص محلی بسیار هماهنگ و منحصر به فرد بوده و از تنوع بسیار زیادی در حرکات پا و دست ها برخوردار می باشند.

امروزه کلاس ها و دوره های آموزشی بسیار زیادی در استان های مختلف کشور برگزار گردیده و آموزش رقص آذربایجانی یکی از انواع رقص های مختلف در این دوره ها می باشد.

این رقص، تاریخچه بسیار قدیمی و باستانی داشته و در گذشته های دور، در تمامی عروسی های اقوام ترک برگزار گردیده و نوع موسیقی انتخاب شده از جمله فاکتورهای بسیار مهم در برگزاری زیباتر این رقص محلی می باشد.

آموزش رقص آذری-آموزش مجازی و حضوری رقص آذربایجانی

آموزش حضوری و مجازی رقص آذربایجانی

برگزاری کلاس های آموزشی رقص در انواع مختلف آن، از جمله آموزش رقص آذربایجانی توسط گروه های مختلف رقص در آموزشگاه های مختلف، متقاضیان بسیار زیادی داشته و در هر دوره تعداد بسیار زیادی شرکت کننده در رنج سنی متفاوت خواهند داشت. دوره های آموزشی حضوری این رقص به شکل انفرادی، گروهی، عمومی و خصوصی برگزار گردیده و بسته به نوع و سبک رقص آذربایجانی، تعداد جلسات آموزشی متفاوت خواهد بود.

رقص واغزالی، رقص توی و رقص آسما کسمه از جمله رقص های رایج و بسیار پرطرفدار سبک آذربایجانی بوده که توسط اساتید رقص به متقاضیان آموزش داده می شود. هر کدام از رقص ها انواع متنوع و تعداد بی شماری حرکات مخصوص دست ها و پاها داشته و در مراسمات سنتی و عروسی های محلی، بسیار زیبا خواهد بود.

این رقص، از تحرک بسیار زیادی برخوردار بوده و برای کسانی که قصد کاهش وزن و تناسب اندام داشته باشند، بسیار مناسب و تاثیر گذار خواهد بود. رقص آذربایجانی می تواند طراوت، شادابی و احساس نشاط در اشخاص ایجاد نموده و سلامت جسم و روح را به دنبال داشته باشد.

آموزش مجازی رقص آذربایجانی

امروزه با توجه به گسترش و توسعه بسیار زیاد علوم کامپیوتری، اینترنت و فضای مجازی، آموزش ها در انواع مختلف علوم و رقص های مختلف، به شکل مجازی و آنلاین برگزار گردیده و نسبت به کلاس های حضوری، دارای مزایای بسیار زیادی می باشد.

دوره های مجازی آموزش رقص آذربایجانی توسط بسیاری از آموزشگاه های رقص در استان های بزرگ برگزار گردیده و توانسته است طرفداران بسیار زیادی را به خود فراخوانده و از پر فروش ترین محصولات آموزشگاه های رقص آذربایجانی به شمار می آیند.

آموزش رقص آذری-آموزش مجازی و حضوری رقص آذربایجانی

رقص آذربایجانی و ویژگی های آن

این نوع از آموزش رقص، به شکل کلیپ های ضبط شده در چند عدد دی وی دی در اختیار متقاضیان قرار داده شده و تمامی حرکات مربوط به این رقص، توسط یک رقصنده به افراد آموزش داده شده و در سطوح مختلف، از سطح ساده به پیشرفته دسته بندی گردیده و از جمله مزایای بسیار مهم و قابل توجه آموزش مجازی رقص در این نوع، امکان جلو و عقب کردن فیلم، توقف آن و مشاهده بارها و بارهای آن می باشد.

استفاده از آموزش مجازی، شما را مرحله به مرحله جلو برده و غیبت های شما تاثیری در عقب افتادن از آموزش ها نخواهد داشت. افراد متقاضی می توانند دی وی دی ها را در هر ساعتی در منزل مشاهده نموده و به خوبی حرکات را بیاموزند.

تهیه و خریداری پکیج های آموزش رقص

معمولا آموزش های مجازی رقص آذربایجانی و یا هر نوع رقص، در اشکال مختلف بسته بندی پکیج ها شامل دی وی دی های آموزشی بوده و در ساعات مختلف ضبط و آموزش داده می شوند. به منظور تهیه و خرید پکیج های آموزشی رقص آذربایجانی به شکل مجازی، می توان به آموزشگاه مراجعه نموده و به شکل حضوری پکیج ها را خریداری نمود.

یکی دیگر از راه های دریافت آموزش های مجازی رقص آذربایجانی، به شکل اینترنتی و آنلاین بوده که امروزه رواج بسیار زیادی داشته و از پرطرفدار ترین نوع تهیه کالاهای مختلف به شمار می آید.

به منظور تهیه این کار می توان به سایت رسمی آموزشگاه تولید کننده آموزش مجازی مراجعه نموده و پس از پرداخت هزینه، محصول را دریافت نمود.

اما این موضوع را نباید فراموش کرد که حضور مربی برای نشان دادن درست ترین حالت بدن و هم چنین رفع اشکالات شما در حرکات بهترین راه برای آموزش سریع می باشد. از این رو گروه اوتلار پیشنهاد می کند تا برای آموزش بهتر رقص ها از جمله آموزش رقص ترکی آذربایجانی در تهران می توانید در دوره های آموزشی شرکت کنید و در حضور مربیان بهترین ها را تجربه کنید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های آموزش رقص آذری در تهران با ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

آموزش رقص آذری-آموزش مجازی و حضوری رقص آذربایجانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *